RSS 2.0

Hur jag mår?

Jag mår bra kroppsligt. Har ingen värk efter äggplocket längre.
Hur jag mår psykiskt går nog inte riktigt att sätta ord på. Klart jag är ledsen att de inte blev som vi hoppats men bättre lycka nästa gång. 
Livet är ju inte ens dans på rosor och det lärde jag mig tidigt. 

Har pratat av mig med Monica bästa systerdottern att prata med. Har fått många fina kommentarer på fb och jag blir så glad att ni är så många som följer min resa både vid positiva och negativa saker. 

Jag reser mig starkare och hoppas de går bättre nästa gång. Men de kommer bli samma behandling igen och kanske lite tjatigt med alla sprutor som ska tas ännu en gång. Vilket troligen blir i april. Dock med en högre dos som jag nämnde tidigare. 

Jag gick ner till stan och satte mig på biblioteket i några timmar idag bara för att komma ut och bland folk. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback