RSS 2.0

Lång dag

Ja kl är bara 19 och jag är sjukt trött.
Vad har vi gjort idag då. 
Jag har varit på stan tillsammans med Fredrik för att både handla på Ica samt apoteket. 
Annars har jag mest suttit med olika spel på mobilen för att låta tiden gå. 😂 Har diskat och donat i köket. 
Ska se till att boka tvättstugan i veckan med. 
Men har ju insett att jag inte kan bära tungt ännu. Får så sjukt ont i ljumskarna eller ja typ där. Läkaren som gjorde äggplocket sa att jag skulle låta bli att bära tungt till en början. Så får gå flera gånger med tvätten. 

Fredrik lagade maten idag som bestod av köttfärslimpa med zucchini och champinjon fyllning med broccoli som tillbehör. 🤤😋

Till efterrätt blev de glass, en rad japp choklad i skålen och strössel. Gott 😋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback