RSS 2.0

Räkafton i kärlekens tecken

Vaknade vid 10 tiden och strax efter ringde Elicia och frågade vilken buss hon skulle ta hem. Men jag sa att vi hämtar henne. Så kl 11 stod vi utanför hennes kompis för att hämta hem min stora tjej.

Hon hann bra hemma i 1h ungefär innan hon bestämde med Edith att hon skulle dit och sova där. Så vi körde henne till Arnö. Sedan hem igen.

Några timmar hemma med korv och bröd som lunch och sedan så gick vi hem till Ingela och Hampe som bjudit in oss till deras firande av deras bröllopsdag. Så blev räkfrossa med sallad. Samt chokladfontän med olika godsaker att doppa i chokladen. 

Så himla mysigt och en mycket trevlig kväll. 
😊

Bjuder på en bild av min underbara och älskade Fredrik. 🥰😘 Min knäppis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback