RSS 2.0

IVF- snart så..

Om ca en månad kommer jag påbörja behandlingen för att göra mina ägg större för att sedan åka till Örebro och plocka ut dom. 
Jag kommer börja med Gonal.F. injektionsdag 5 kommer jag även börja med Fyremadel. 
Sen får jag datum av Örebros sjukhus när jag ska ta Ovitrelle som är ägglossningsspruta som ska tas vad som står i papprena 2 dagar innan äggen ska tas ut på sjukhuset. 
När jag sedan har fått ägget insatt igen så ska jag använda Lutinus som är tabletter som ska föras in i vaginan 3 gånger om dagen i 14 dagar. 
18 dagar efter återinsättning av ägget ska jag ta ett graviditetstest. Är jag gravid så ska jag boka ultraljudstid. 
 
Kommer naturligtvis ta bilder och skriva mer när jag väl startat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback