RSS 2.0

Tvättning på förmiddagen

Ja, här gick jag upp kl 6 för att tvätta 7. Tur var väl det för Elicia hade stängt av larmet och somnat om och då började hon kl 8 idag. Jag väckte henne runt halv 7.
Sen var jag och Fredrik ner till tvättstugan och fixade ett par gånger. Hann tvätta allt vi tagit ner samt bli torrt. 

När vi var klara där så åkte vi till hns föräldrar för han hade nå pappersarbete och göra. Så jag drack kaffe och snackade med svärmor innan hon skulle iväg. 
Sen blev Fredrik tvungen att köra hem mig så någon var hemma när Elicia och hennes kompis kom hem från skolan. 


Har även diskat och donat en del. 
Imorgon blir de ner i förrådet och rensa. Se vad de är för skit som är där nere. 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback