RSS 2.0

Lååång dag äntligen slut..

Kan nog tro att vi alla kände den känslan i denna lägenhet ikväll dock vi olika tider då alla inte gick och la sig samtidigt. 😂

Men jag börjar väl från början. 
Jag sov knappt 5h i natt så kände mig trött.
Men i med lite kaffe så går ju de över.  Det blev frukost. Efter frukost så blev de lite blandade aktiviteter med både stora och små. Elicia försökte lösa problem mellan Wilma och Tindra. Vilket kan vara jobbigt.
Lunch och framåt 16 så gick vi neråt badet så blev ett bad idag med. Förbi stan, handla och hem.

Middag, lek och tack och godnatt typ. 😂😂 William somna först, sen Jonas som hade jobbat natt och sedan vart vaken hela natten, Wilma och Tindra stod näst på tur, sen Elicia. När Johanna och jag somna och i vilken ordning har jag ingen aning om 😂😂

Godnatt folket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback