RSS 2.0

Midsommarafton

Idag så har jag hållit mig borta från solen så mycket som möjligt.
Vid 11 så kom Fredrik och Tiger.
Sen blev jag både barnvakt och hundvakt här hemma. Tindra följde med Fredrik och Johanna och handla. Jonas låg och sov då han jobbat natt. Så de var bara jag, William, Wilma och Elicia som var vakna. Eller ja William somnade ju under tiden. 
William hade ju inte träffat en hund så nära tidigare så de var spännande. 
Tiger tyckte kanske inte riktigt samma sak. 😂 

Nu sover nästan hela huset. Alla barn och hunden sover och Johanna har gått och lagt sig. Jag ligger i soffan, Fredrik andra änden och Jonas i datastolen. 😂

Glad midsommar gott folk. 
🌺🌼🌻🌹🏵️💮🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback