RSS 2.0

Nu börjar veckan i Strängnäs

Vaknade vid 4 för Elicia hade ställt ett larm då tydligen som hon inte vaknade av.. Så efter 20 min gick jag upp och stängde av larmet och gick och la mig. Jag stängde av mitt larm kl 7 och somnade om.
Vi kom iväg vid 9.20 kanske efter att ha packat de sista för mig och Elicia.
Så vi var framme hos Jonas, Johanna och barnen vid 11 ungefär. Blev kaffe och sedan åkte Fredrik hemåt igen för han är inte ledig vare sig från jobb eller gästabud.

Gudsonen William blev ju förvånad att vi stod i dörren. 😂 Har pratat med honom videosamtal hela veckan typ. 
En powernap blev de för honom. 

Sen var vi ner till stranden så tjejerna fick bada innan vi gick till stan och handla mat och lite sådant.
Glad skit 😍
Hem och laga mat och Elicia fick äran att mata William med gröt ikväll. 

Middag för oss och sedan blev de läggdags för William. Jonas gick till jobbet och vid 21 tiden gick resten av barnen och la sig.
Elicia kom dock upp en stund till och la sig vid 22.30 ungefär.

Nu ska jag också försöka sova i ljudet av akvarieplask och pump och säkert nå ljud utifrån. Funderar på att lyssna på musik en stund innan jag somnar. 
😊

Sov gott 
Från fd Strängnäsbon. 
🤩



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback