RSS 2.0

Regnet öööööser ner.

Blev en dag inomhus idag. Tindra hade kördag i kyrkan idag så Johanna gick iväg för att lämna henne så var jag hemma med William, Wilma och Elicia.
William lekte med Elicia en stund, med mig en stund och började sedan gnälla vilket han brukar gör så plockadeupp honom, bytte blöja, gav han välling och sedan nappen och han slocknade utan några konstigheter. 


Så vad har dagen mer innehållit. 
Regn, regn och regn. 
Men kollat på film efter middagen. Städat. 
BVC var på besök med. 

Sen läste jag att gatukatten Bob somnat in. Men han var 14 år så han var gammal. Jag tänker att katten valde sin ägare och hjälpte honom hela vägen upp till toppen.
Vila i frid Bob!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback