RSS 2.0

Coronan är problemet

Ja, våran behandling för ivf är pausad. Vi har blivit mappade (kan man säga) blivit lagda i en mapp med flera andra som hade påbörjat eller ska påbörja ivf i väntan på att viruset ska försvinna eller åtminstone dra sig undan. Pratade med kvinnohälsan idag för att få reda på hur det blir då jag snart skulle påbörja behandling nr 2. 
 
Och svaret blev paus. Men samtidigt förstod jag detta. Men jag ville ändå ringa och få detta bekräftat. 
Så is i magen och vänta. Men det är inga problem. Tror jag skulle ha blivit mer störd om jag var mitt uppe i alla sprutor som skulle tas men då tror jag iofs att de hade ringt upp mig och inte att jag kontaktade dom. 
 
Men det är som det är och vad kan man göra åt saken. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback