RSS 2.0

Godkväll allihop

Idag så sov jag till 10 och sedan upp. Åkte ner till stan vid kvart i 12 för att äta och sedan var det dags för teater mellan 13-17.
Gick strålande idag.

Jag och Elicia gick hem då Fredrik hade dragit iväg för att jobba 18-02.
Väl hemma blev de mat och sedan häng i soffan. 

Kollade hennes utslag då jag knappt sett ungen i helgen. Och de är nästan helt borta nu. 😊 Men nu är jag nästan helt säker på att de är en vanlig torrhet i huden. Då de blivit bättre med att hålla den återfuktande. 
Hade de varit annat så hade de försvunnit. Nu har hon haft utslagen i 3 veckor och efter miniderm och idomin salva så ser det betydligt bättre ut även om det fortfarande syns.

Så vad mer har mer hänt här hemma då. Jo jag har börjat tömma vardagsrumsbordet för vi ska byta ut det. Det här är nämligen trasigt här och var. 😊


Denna bild tog jag i fredagskväll. Ser ut som en gubbe ju 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback