RSS 2.0

Karantän dag 2

Ja, typ. Jag var ner till Ica och handlade då jag varken hostar eller nyser och de saknades massor av saker hemma.
Men fick lov att be Fredrik hämta mig då de blev lite för tungt för att bära hem. 😂😂

Sen tog vi några spelrundor med ett nytt spel 
Man bygger helt enkelt städer, vägar osv och samlar poäng. 😊 Första gången vann Fredrik och andra Elicia 😊

Då vi hade glömt att plocka fram mat från frysen så blev de mat från Long idag men de är ju mysigt på en fredag. 
Annars har vi spelat lite kort och Elicia har varit i sitt rum en del. Men hon gillar nog att vi spelar massor av sällskapsspel iallafall. 😊

Efter att hon gått och lagt sig så har jag suttit och läst boken Knutby och målat lite. 

Det tar sig men är väldigt pilligt! 😊 Kul ändå. 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback