RSS 2.0

Knasig anka och härligt väder

Idag sov vi till 9-10 någonting. Vi är allihop friska och har inga symtom alls. Elicia körde vi till Nyköping så hon kunde hänga med en kompis. Tror de skulle repa Narnia repliker.
Åtminstone lite 😂😂
Sen åkte jag och Fredrik hem igen. Vad vi har gjort. Ja, sorterat tvätt sen tvättstugan i veckan för imorgon är de dags igen. Har inte tvättat på ett tag 😂

Han spelade ett par timmar och jag har läst ut boken Knutby. Kommer en recension om den imorgon. 

Vi skulle hämta Elicia vid 18.30 så vi åkte in till Nyköping och gick runt en sväng vid ån och stan och sådär. Träffade den vita ankan. 



Hen är ju så fin och såg ut att må strålande. Vet inte om ankor känner igen människor men hängde ju en del med dessa knasisar i somras. 😍 

När vi hämtat Elicia och kommit hem så lagades de mat och sedan var de i stort sett dags att lägga sig för henne. 
Jag har själv legat och läst ett tag. I nästa bok "döden i Strängnäs" av Clas Persson.

Nu säger jag godnatt 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback