RSS 2.0

Min födelsedag 🎂

Idag fyller jag 36 år. Känner mig dock inte äldre. Haha.
Men iallafall. Vaknade av lilla hjärtat och älsklingen som kom in med frukost på sängen, present och sjöng. 😍 
Hade faktiskt skrivit en lista på vad för frukost jag ville ha då Elicia frågade igår. 

Så öppnade jag presenten som var ett stativ till kameran. 

Åt frukost i sängen, klädde mig och gick upp. Elicia gick iväg till skolan. Jag och Fredrik åkte ner till stan för att handla lite. 
Åkte hem igen. Han skulle nämligen till jobbet tidigare för möte. Så ringde Marcus och grattade mig. Fick även en slant swishat från svärföräldrarna och Fredriks syster 😊

Sen blev de tv en stund innan jag tvättade håret. Monica hade ringt under tiden så jag ringde upp och då chockar hon mig med att vara i Oxelösund och kommit för att gratta mig. 😍 
Fixade kaffe och la upp gofika och satte oss på balkongen för att snacka och mysa i den gröna platsen jag har här hemma fick även detta av henne. 
Muggen älskar jag och blir en nostalgitripp när jag öppnar de där godiskartongerna. 🤩

När Elicia slutat hade hon inte heller en aning om att Monica var här så blev en överraskning för henne med. Monica låg nämligen i hennes säng när hon kom hem. 😂😂

Vid halv 6 så knallade vi neråt stan och skulle lämna av Elicia för teater 🎭 (några på plats andra via Discord). 
Jag och Monica gick till Ica och handlade lite. 
Vi gick hem när vi handlat de vi skulle ha till maten. 
Kom hem tog en kaffe och slappade innan vi började med maten och sådär. 
Elicia kommer hem och strax efter plingar de på dörren och då står Fredrik där. Då har han tagit ledigt och köpt en ros för att även fira våran 5 års dag. Och rosorna hade jag pekat på när vi var på affären i morse. 🤣🤣😍

Efter maten så blev de en låååång promenad med Monica. 5.01km för att vara exakt. 




Nu säger jag Tack och godnatt. 
Så tacksam över dagen ❤️😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback