RSS 2.0

Samtalet..

Ja häromdagen fick jag samtal från Kvinnohälsan och de ville bara ringa och berätta att vi är fortsatt mappade pga corona. Och att det kommer vara så till hösten tidigast. 
 
Ja, det hade jag redan listat ut med tanke på läget och sådär. 
Jag har inte tänkt så jättemycket på det heller, men det beror nog på att jag ser allt så positivt hela tiden. Visserligen så är de ju tråkigt att de inte blir av nu. Men jag är inte orolig iallafall. 
 
Så mina tankar om ivf får verkligen lägga sig på hyllan ett par månader till. 
Jag känner att de är helt okej, vad ska jag göra liksom? Jag kan ju inte ändra på något i vilket fall så varför vara deppig och låg pga det. Det funkar inte i min värld. 
 
Tar dagarna som de kommer och planerar inte så mycket. 
 
Nu ska jag ta tag i middagen. Så de blir de idag med :D Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback