RSS 2.0

Äggplocket

Var framme vid sjukhuset och fertilitetsenheten exakt 07.45 som vi skulle.
Skrev in oss och fick ett rum. Rum 8 blev de.

Bytte om till de sexiga kläderna man har och sedan kom sköterskan och det skulle stickas för en infart. Fick även piller som jag skulle ta kl 9. Efter femte försöket och sköterska nr 2 så fanns en infart. Men kommer ha blåmärken på båda händerna samt i armvecken.

Väntan blev inte alls lika lång då vi var nr 2 i kön.
Så äggplocket gjorde 09.45 och det var obehagligare denna gång och gjorde lite ondare men jag ville verkligen inte ha mer smärtlindring då jag var bra yr redan.

Det jag tyckte var imponerande var att de var två som vi träffade i februari och de kom ihåg att vi höll på med teater samt att jag skrev om förra behandlingen och hon frågade om jag gjorde de även denna gång. 

Fick en kompis med mig också. 


6 ägg plockades ut. Förra gången var de 4. Så hoppas de funkar denna gång. 🤪🥰

Blev lunch på Kinamuren sedan. 

Nu är vi äntligen hemma. ✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback