RSS 2.0

Allmäntillstånd uppdatering

När vi kom hem blev de toa och sedan en timmes sömn för jag var fortfarande dåsig efter smärtlindringen samt att vi gick upp kl 5 och åkte.

Jag mår prima, lite smärta i underlivet men de är ju inte konstigt alls. Men har inte behövt ta starkare smärtlindring än Alvedon. 
Gör inte ont när jag är på toa. Ena sidan känns mer än den andra. Men de beror nog på att de gick hårdare på den sidan med att trycka fram äggstocken så de hittade äggblåsorna.

Snart dags för sängen igen. Kommer nog somna omgående. 
Ska bara se till så barnet lägger sig i tid idag. För imorgon börjar skolan efter höstlov och 2 studiedagar.

Bjuder på blåmärket på magen 😂

Tror jag hittade en åder när jag tog en dos för några dagar sedan. Blåmärket är nu mer lilarött 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback