RSS 2.0

De sket sig igen

Ja, de ringde nyss från Örebro och gav samma negativa samtal som sist. Med lite extra negativt då jag inte kan genomgå en till Ivf-behandling då de kommer ske samma sak igen.
När de blir så här så är de äggen som inte funkar som de ska. 

Så slutar med lutinus lika fort som jag började och ja, vi stannar hemma. 

Nästa steg blir äggdonator men där känner jag att vi bör diskutera fram detta och det är en ny utredning med psykologisk utredning. 

Skönt ändå att de ringde innan vi skulle bege oss ditåt. 😊

Så ni får helt enkelt vänta ännu längre på hur de här slutar. Men jag är iallafall skeptisk till nästa steg.

Tänk vad man som kvinna genomgår för hinder i livet. Dags att ge upp barnfrågan nu kanske! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback