RSS 2.0

Förlåt för tystnaden här

Men jag kanske ser glad ut på utsidan men inom mig är de fullständigt kaos.
Min värld om att bli mamma till ett nytt liv har kraschat oavsett vad alla andra tror och tycker. 

Att få igenom en äggdonation är kanske inte de svåraste i världen. Men jag kan fortfarande inte se de som mitt barn. Mina gener finns inte där även om jag bär barnet i magen i ca 9 månader så är inte barnet mitt. Det är någon annans. Ja, de är så jag ser på det.

Det är som en adoption i mina ögon! Då kan jag ju lika gärna ge upp eller adoptera ett barn som behöver kärlek och omvårdnad istället som kanske förlorat sina föräldrar eller där föräldrarna inte kan ta hand om barnet. Det känns då mer naturligt.

Kvällstankarna eller ja, tankarna som snurrar i stort sätt hela tiden. 
Vad vi en kommer fram till i slutändan får vara osagt just nu då vi inte är där ännu. 
Men de kommer ta lång tid för mig att bearbeta detta. 

Och det är ingen idé att ni diskuterar saken med mig. Det är mina tankar och funderingar inte era. 😊 

Nu ska jag försöka sova, de är ju en dag imorgon med. 
Och då kommer de troligen ett roligare inlägg än detta. 
Lite bilder från helgen när vi varit ute och fotat lite. 😊
Och troligen ett inlägg om ett av mina palettblad 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback