RSS 2.0

Godmorgon

Uppe med tuppen idag. Kl ringde 6 och det var dags för vaginaltabletten nr 3.
Det gick ju strålande men det är ju inget som ska injiceras i mage eller lår. 
Tabletten är lite större än en mandel som ska in i underlivet. 

Jag mår bra, men är trött som fan. Somnar ju inte direkt tidigt. Men kommer nog få inte rutinen på det iallafall. 

Nu ska jag se till så Elicia är redo för dagen i skolan. Hon vill egentligen följa med men jag förstår inte vad hon ska med och göra. Vi kommer åka ditåt i 2h sen ska jag dricka vätska i ca 45min-1h till jag ska in 13.15, när återinsättningen är klar så sätter vi oss i bilen och åker hem igen.
4h i bil liksom. Ja de är ju skoj 😂😂 bättre att hon är i skolan och lär sig något nytt. 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback