RSS 2.0

Hur ska jag kunna släppa de här?

Ja, det har jag väl typ redan gjort. Nästan. Kanske. Eller kanske inte.
Jag kommer nog inte kunna göra de. 
Jag vill ju så gärna ha ett barn till, men blir de ingen äggdonation så är hoppet faktiskt ute. 

Men jag kommer absolut inte ta något beslut om de innan jag fått all info och hunnit prata med min läkare på kvinnohälsan. 

Men iallafall. 
Till alla de som varit på mig genom åren om när de är dags att skaffa ett till. 
Finns många människor som inte kan få barn alls och jag ska vara lycklig att jag fick en dotter med mina egna ägg. En dotter som gör mig gråhårig men samtidigt är världens bästa!!

Så en uppmaning till alla som slänger ur sig meningar som. 
Är de inte dags för barn snart? 
Ni borde skaffa barn! 
Är du gravid? 
När ska ni skaffa barn då? 

Alla kan inte få barn utan hjälp, andra kan inte få barn oavsett hjälp och vissa kanske inte ens vill ha barn! 

För de som inte kan få barn är det inte kul å höra. Det är som en stor kniv rakt in i kroppen. Smärtan som finns för att man inte kan få barn oavsett hur mycket man försöker. 

Men kom ihåg än är inte hoppet släckt, jo att få barn med mina ägg är släckt. 

Tack för mig! 

Denna text kommer från tarotkort som jag valde nr på i onsdags. Denna stämmer ju verkligen in på mina tankar och funderingar just nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback