RSS 2.0

Sova dags!

Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till Örebro. Elicia får klara sig själv hemma och vi har förberett så hon kan göra både frukost och lunch samt mellis om de skulle behövas.
Vet ju inte hur många timmar vi blir borta. 

Men vi åker imorgon bitti vid 5.. 😴😴
Ja de tar 2h ca att åka dit och för att vara på säkra sidan så åker vi så vi har 3h. Kan ju hända en olycka så vi står stilla ett tag.

Jag har lärt mig att man ska starta lite tidigare än att stressa. Och händer något på vägen så är det kanske inget vi kan göra något åt. 

Men då tillbaka till att sova. De kommer ju gå hmmm jättebra. 😂😂😂

En annan sak. Jag har ett blåmärke på magen där jag satte sprutan igår som är något större än en gammal 5 krona. Skönt!! Dock ömmar de inte. 😊

Nä, dags å lägga bort mobilen och försöka sova nu då. Hörs imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback