RSS 2.0

Tandläkaren

Ja, igår så ringde jag Oxelösunds tandläkare men de var stängt pga sjukdom. Så ringde till Nyköpings tandläkare idag och fick en tid 14.30.
Så bad Fredrik köra in mig dock mycket tidigare då han skulle till jobbet. 

Men gick in på Hellmanska gårdens kafé och där träffade jag David så jag hade iallafall sällskap tills de var dags att gå till tandläkaren. 

Hos tandläkaren gick de strålande. Tog bilder, blev bedövning. Och hon valde att ta ut den samt rötterna på den tand som suttit bredvid. 
Samt att hon frågade varför jag inte varit till tandläkaren innan. Ja de beror på första hand på ekonomin. Jag menar de är ju inte billigt att gå till tandläkaren. 😔

Så sydde hon och sedan var de klart. 
Fick förbi sushiyama på vägen och köpte hem mat. Så blev bussen hem. 
Elicia kunde ju äta sin mat direkt. Jag fick vänta i ca 2-3h innan jag fick äta. Men vilken lyx med sushi ändå, dock tog jag de på betalning via klarna och ska betalas i januari. Men de får de vara värt. 

🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback