RSS 2.0

Ny kalender

Ja, det är ju ändå snart ett nytt år och jag tyckte det var dags att beställa en ny almanacka för mitt bruk. Samtidigt har vi en i hallen som alla kan fylla i med vad som händer. 
 
Klicka på länken här för att komma till Personlig almanacka
 
Det nya för i år är att jag valt både fram och baksida från egentagna foton. (almanackan ovan på bilden är årets)
 
 
Sen har jag kalenderdagarna per vecka på en sida och en vanlig randigsida, Jag har på varje vecka uppslag även citat, veckans att göra, en målarbild, anteckningar. 
 
Tog även matsedel för veckor framåt. Dock inte hela året men man kan ju återbruka en matsedel :P
 
Målarbilder om man är iväg och har tråkigt är ju alltid bra. 
 
Packlista samt resedagbok har jag i slutet av almanackan. Kändes som en bra idé för då slipper jag ta med flera block på semestern. Om jag inte har tillgång till att blogga så kan jag ju skriva ner det här. 
 
 
In och fixa din egna personliga almanacka och vet du. Du kan välja hur den ser ut och vad den ska innehålla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback