RSS 2.0

Ultraljud och telefonsamtal

Idag har jag varit på ett nytt Ultraljud och äggblåsorna har växt till sig bra. 
 
Slemhinnan var på 11 nu.
 
Höger sida var blåsorna 17,17, 14, 10 
 
Vänster sida var blåsorna 17, 11, 14, 15 
 
Har jag för mig. Kommer inte riktigt ihåg. 
 
Sedan så hade Fredrik ärenden på banken i Nyköping så gick själv in på SilverBullet. 
När vi nästan var hemma så ringde de från Örebro och berättade att på Tisdag så ska vi dit för äggplock. Och på söndag ska jag ta Ägglossningssprutan. Sen får de vara bra, för denna gång att ta några sprutor. Så hoppas jag på ett positivt resultat. 
 
Nu hemma och göra sig klar för en eftermiddag på Kolmården. 
 
Ha en bra eftermiddag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback