RSS 2.0

Gjort de senaste dagarna

Sen Sigge åkte hem så har vi väl inte gjort jättemycket. Fredags så jobbade Fredrik eftermiddag så då var de bara jag och Elicia som kollade på masked singer. Hade inte en aning om vem personen bakom masken var som fick lämna faktiskt.

Vi har möblerat om i Elicias rum så nu är hon supernöjd med hur de ser ut.

I söndags eftermiddag fick jag huvudvärk som senare gick över till tandvärk. Så de blev inte mycket sova. Så igår så fick jag lov att gå till tandläkaren som konstaterade att de var en inflammation som inte gick att göra något åt så de fick dra ut den. Trodde de skulle vara över när bedövningen släppte men inte då!
Natten till idag grät jag fram till 2 när jag bestämde mig för att psyka mig och då hade jag provat att lyssna på lugn musik, meditera och värktabletter gjorde inte heller någon skillnad. Men fick sova tillslut. Vaknade 11 idag och då kändes de bra iallafall.

Dagens måltider har varit varma koppen x2. Pizzasallad (dumt beslut men vansinnigt gott) och yoghurt x3 typ. Men nu innan sängdags så blev de en smörgås. Och än så känns de inte konstigt.
Värktablett är tagen och nu ska jag lägga mig och försöka sova. 




Denna receptbok kom idag också. 😂 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback