RSS 2.0

Lite småkylig dag

Vaknade vid 7. Gick och gjorde mig klar och kom ut med Sigge 7.30 ungefär. Gick en sväng med honom så han fick göra sina behov.
Väl hemma så gick Sigge in och väckte Elicia. 
Så gjorde jag frukost och vid lunch kokade jag ägg och gjorde äggmackor till mig och Elicia.

Gick ut på en promenad med Elicia och Sigge och mötte på Fredrik vid macken innan Ssab.
Fotade även dessa buskar. Så häftigt med rött och typ gult. 🤩 

Har pluggat under förmiddagen och en bit in på eftermiddagen också.
Skönt när man själv bestämmer takten och vad man ska lägga energi på. 😍

På kvällsrundan var de jag, Sigge och Fredrik som gick. Blev ca 1h.
Imorgon efter lunch så åker Sigge hem till sin familj igen. ❤️ 
Kommer bli väldigt tomt här med tanke på att han är så social. Vet inte hur många gånger jag fått bollen i knät. Men samtidigt så kan han leka ensam. Han kastar iväg bollen med munnen och hämtar den och gör samma sak igen. Tills han är nöjd. 

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon för morgonpromenaden. 

Natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback