RSS 2.0

Loggan är klar!

Det ena som hänt i dag vet ni ju redan för de har jag redan skrivit om här i bloggen.
Vad som mer är gjort idag är att loggan till mitt blivande fotoföretag är klar. 😍
Kommer bild längre ner.

Hur mår jag i övrigt. Jo, jag mår bra. Fortfarande öm men inte så intensiv smärta som första dagen.
Kommer jag åt på utsidan av käken där tanden satt så är jag skiftande färg tydligen så blev kanske lite för mycket av tandläkaren "våld" mot tanden. De gjorde ju inte ont då haha. Eftersom jag hade bedövning.
Idag har jag ätit yoghurt, ärtsoppa med Johnnys senap 😋 och mer yoghurt samt 3 mackor har ju funkat att få i sig.

Har varit ute på balkongen också och fixat lite. Men de är inte så roligt där ute ännu. Väntar med stor förväntan på att få så morötter och rödbetor och få ut en del annat som är sått. Smultronsådden dog och även både basilika och oregano. Fattar inte varför. Får helt enkelt börja om med de imorgon kanske.

Nu får ni se loggan.
För nu tänker jag sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback