RSS 2.0

Promenad genom stan

Haha. Ja typ så. Elicia hade fått en uppgift från skolan där hon skulle gå minst 3km och sedan göra uppgifter.
Så vi passade på alla tre att gå till svärföräldrarna för att se om de ville handla något från Elicia eftersom de säljer för vad jag tror är sista gången inför klassresan. 
Passade på att fota lite. Men fy bubblan vad ont jag hade i munnen sen. Kyla mot kinden var inte en höjdare tydligen.
Såg maskrosor men fotade inte då. Kände att de inte var prio just då. 

Senare på kvällen var jag ut en runda också. Fotade harar och solnedgången. 


Pissig bild på hararna men de beror på att jag fick zooma samt att de började skymma som ni ser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback