RSS 2.0

Sigge har åkt hem

Japp. Men ska ta dagen från början. 

Vaknade strax innan kl 7 då klockan skulle ringa av att Sigge skällde. Har ingen aning om varför och när jag kommit upp och ut i hallen så låg han inne hos Elicia. Jag förstod ingenting. Men jag gick på toa och klädde sedan på mig. Tog en promenad med Sigge så han fick göra sina behov. In och gav honom nytt vatten och mat och fixade sedan frukost åt mig själv. 

Pluggade en del idag och hittade en sida som hjälper en bra mycket med noteringar och checklistor. Hel bra sida. 
Milanote

Vid 12.30 ungefär kom Elin och skulle hämta hem Sigge. Passade ju bra då hon jobbar i oxls. Hon hade köpt med sig både blommor och choklad. Så fint! 😍

Allt för att vi tog hand om Sigge under ca 1 vecka. ❤️
Tack Fribergs 🥰 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback