RSS 2.0

2 promenader idag

Idag blev de två promenader pga snön. Det snöade på rätt bra när jag gick upp idag. 
Elicia skulle ju sjukanmälas och även om jag gör de via Schoolsoft så måste jag ju vara vaken. haha
 
 
 
Imorgon är det iallafall dags för henne att gå tillbaka till skolan igen. 
 
Men iallafall var ute ca 30 min första promenaden. Var relativt jobbigt att ta sig fram här och var så de blev en kortis, men hjälpte även en granne att få ihop en sån där stor snöskyffel. Såg att hon verkade behöva hjälp och frågade helt enkelt. Man gör vad man kan för att hjälpa till oavsett om de är pga pandemi eller snökaos. 
 
 
 
Andra promenaden blev innan middagen och då tog jag en annan sväng. Lite kallare men ändå riktigt skönt att gå. Har kommit en hel del snö kan man ju säga. 
Men här kommer lite bilder från den promenaden med. 
 
 
 
 
Ser ni speglingen i glaset på huset. Tyckte de var rätt häftigt. 
 
 
 
Oxelöskola som Elicia har sökt till för att gå i 7an. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback