RSS 2.0

Dagen är tung

Somnade 5 imorse låg och tänkte en massa. Ja ibland blir de så, men så jobbigt att de är just nu när jag faktiskt fått in rutin och sovit på natten och gått upp tidigt igen.

Under dagen så har jag gjort så lite som möjligt, varje gång jag bläddrat på fb eller Instagram ser jag inlägg från mina "kusiner" och ser deras smärta i deras sorg efter Robin. Det gör så ont i mig. 💔
Tänk om man bara kunde dra tillbaka tiden och se till så det aldrig inträffade!

Har lagat en ny sorts mat idag. Pasta med tomatsås och räkor med kokta grönsaker. 
Blev en sväng ut till soprummet med räkskal och andra sopor. Sedan till tvättstugan för att fixa tvättid. Sedan tog jag och Elicia en promenad men de blev ingen lång inte. Fy bubblan var kallt de var ute. 🤣 

Vad gör jag nu. Fördriver tiden med att kolla på tv. 😊 Ingen bild idag men de får ni leva med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback