RSS 2.0

Fabriken och Dollarstore

Idag blev de en tripp till Sparreholm och Fabriken. Fredrik behövde byxor så blev 3 par jeans, 1 par mjukisbyxor, 1par shorts samt en långärmad tröja.
Jag köpte 2 par byxor samt trosor.
Köpte en hoddieklänning till Elicia och byxor samt trosor. 

Sen köpte vi naturligtvis 2 plagg till William med i försenad dopdagspresent. 😊
De blev även födelsedagspresent till Monica med. 

Blev leksaksmaskiner som William kan ha och leka med när han kommer till oss i vår, sommar. Engångshandskar, 2 böcker, en dammvippa, skålar 4st samt 4 soyaskålar. 😍 När vi var klara där åkte vi hemåt men stannade till på Dollarstore för att köpa skärp till Elicia. Så köpte vi godis, en present till Monica där med, odlingskrukor samt 2 förpackningar med munskydd.

Nu är vi hemma och bara tar de lugnt. Vilket får bli för jag har ju fått den här härliga perioden igen. Och jag har slående ont. 😥



Denna tröja är ju nostalgi och fastnade jag för så den får William på söndag. 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback