RSS 2.0

Händelserik lördag?

Vaknade vid 9 av mig själv.
Blev några timmar i soffan innan jag gick ut i köket och såg att min Riverwalk (palettblad) hade kraschat! Och då menar jag inte dött, utan att största stjälken gått av. 😱
Blev att plocka med mig krukar med resten av plantan, den brutna stjälken och sätta mig soffan. Plocka fram jord, klippa ner HELA plantan och slänga pinnen och rotsystemet i komposten. Fylla på ny jord i krukan och plantera ner 4 sticklingar i den. Resten blev sticklingar i vatten. Så nu har jag massor av sticklingar av Riverwalk. 😱🤣


Faaan! Den som var så fin!
Aja, vad är en bal på slottet liksom. 

Sen blev de att röja och Fredrik fick köra tetris i förrådet i källaren. Många kartonger med julpynt, halloween kalas grejer. Men är fortfarande kartonger som ska ner i källaren här uppe. Men fan man blev ju helt slut!

Nu på kvällen har jag kollat på LaxTons invigning av deras hemsökta museum! Så häftigt. 🤩


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback