RSS 2.0

Så sjukt jobbigt!

Idag är jag full av känslor.
Jag är glad och ledsen. Den blandningen är inte så rolig för jag blir så känslostyrd av det. 
Arg har jag varit idag med. 
Ska försöka förklara de här på ett bra sätt tror jag. 

Blev arg på Elicia för att hon inte lyssnar. Jag fick med mig Fredrik och drog till våtmarken för att stänga bort känslorna av ilska som bubblade. Vilket fungerade. 

Bilder från våtmarken kommer!

Glad för att min kusin Patrik ska bli pappa samt min vän Adde och hans Jenny är gravida. 
Ledsen för de här med Robin såklart. Men även för att jag inte har den förmånen att bli gravid naturligt. Vet inte ens om de blir något med äggdonation heller. Har liksom inte hört något sen samtalet med kuratorn. 

Att titta på talang var jävligt dumt när man är i dessa känslor, fick tårar i ögonen vid 2 tillfällen.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Men att känna sig värdelös som kvinna gör jag iallafall. 

Sådär då! Nu har jag delat med mig av hur den här dagen har varit. Hoppas den är bättre imorgon! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback