RSS 2.0

Semmeldagen till Àra

Idag har jag nog inte gjort ett skit 😂
Jo jobbat lite med mitt hemliga har jag gjort. 

Diskat har jag ocksĂ„ gjort, för de Ă€r typ de enda jag gör. 😂 Kan sĂ€ga att jag hinner inte med att diska allt varje dag sĂ„ innan jag hunnit diska sĂ„ har de kommit mer. För vissa i familjen inte kan anvĂ€nda samma glas flera gĂ„nger, eller skölja av/ur sin tallrik. Undrar vad som hĂ€nder om jag slutar diska? đŸ€” Nej, jag tĂ€nker inte ta reda pĂ„ de.

Blev korv och makaroner idag och till efterrĂ€tt semla dagen till Ă€ra. 
Min blandsemla. 

Vanlig semla

Glad tjej som mĂ„ste se bra ut pĂ„ kort. 😂 SĂ„ de kommer inte komma nĂ„gra flummiga bilder pĂ„ damen tydligen. 

Sen har vi ju den hĂ€r mannen. Mannen jag Ă€lskar och som verkligen bjuder pĂ„ sig sjĂ€lv 😍😂



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback