RSS 2.0

Snöskottning, shoppa, promenad

Ja, de har varit en händelserik dag. Gick upp vid 7-7.30 typ och tanken var att jag skulle gå en promenad när Elicia gick till skolan men jag var så sjukt trött. Somnade 3 i morse typ.
Men tog de lugnt hemma, åt frukost och sedan åkte jag och Fredrik till hans mamma för att skotta uppfarten. Efter de blev de ica och hem för att skotta parkeringsplatsen. 

Hem äta lunch och sen bara vara. Ett tidigare inlägg gjordes som ni vet om växtvård o sådd. Sen blev de en del spelande på telefon. 

Blev middag och sedan en lång promenad. Har nästan gått en mil idag. 


Nu blir de chill innan sängen. Ska nog göra mig lite te och ta några skorpor strax. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback