RSS 2.0

Stockholm t/r

Ja så blev de idag.
Fredrik hade vunnit en auktion så vi åkte upp till Segeltorp för att hämta ut de. 
Jag satt kvar i bilen under tiden och han fick inte lämna bilen utan munskydd. Likabra. 

När han hämtat de så åkte vi hemåt men förbi Bauhaus för att köpa med en spaljé åt Jonas. Då hade vi båda munskydd men de var ju inte många i den gigantiska lokalen. 

Sen blev de hemåt. Var in på macken vid Sille krog och hon såg direkt att vi var utsvultna. Haha. Så blev en korv med mos bricka och sedan hem.

Vad har jag gjort mer idag då?
Pratat med Elicia som har de bra i Strängnäs och hänger med William (gudsonen) och hans familj.
Elicia skickade en bild som hon ville att jag skulle spara vilket jag gjorde. 

Sötis 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback