RSS 2.0

Underlig natt och dag!

Stora hjärtat jobbade natt och jag kunde som vanligt den är veckan inte sova.

Men till en sak igår. Texten nedan i tjock text är kopierad från min fb:

Jag är rätt stolt att mitt barn har börjat säga ifrån. Stärkt självförtroende och självkänsla! ✔️

Ett person hade under torsdagen sagt:
Du är så ful så jag ser dig inte (eller liknande) Elicia kontrar med
"Jag sticker hellre en nål i mina ögon än tittar på dig."

Kapisch?!
Jag säger bara ÄNTLIGEN!, säger hon ifrån!
Från att tidigare, tagit åt sig, kommit hem och varit sur, arg och ledsen beroende på vad som sagts.

Hon tog naturligtvis upp detta med lärare också. Men jag är så glad att hon stod upp för sig själv och inte vek en tum utan kontrade tillbaka!

Ja, men exakt så som står. Äntligen tog hon ton och sa ifrån!

Så går vi tillbaka till i natt igen. 
Jag kunde inte somna förrän framåt 3 och då sov jag igenom 3 larm och till kl 12.

Ner till affären för att handla och sedan hem och äta sushi med Fredrik. Har även ägnat eftermiddagen till att så, plantera om och ge mina växter kärlek. 



Sen kom posten och de var i onsdags kväll som jag beställde detta. 

2 nya palettbladssorter
1 påse med smultronfrön
1 påse oregano
1 påse gräslök 
1 påse basilika

Så nu har jag och göra framåt. 😍 Jippi! 

Blev middag vitlöksspäckad fläskfilé med potatisgratäng, grönsaker och mangocurrysås. 
Talang kollades på och nu är de väl dags att läsa och sedan sova. 

Godnatt 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback