RSS 2.0

Vila i frid Robin

Runt 2001-2002 gifte sig min morbror med Robins mamma. Och vi blev ingifta kusiner och samma sak med hans systrar.
Åren gick min morbror och hans mamma skildes men vi har ändå valt att kalla oss kusiner ändå. 
Det spelar liksom ingen roll vad som står i pappren, en familj kan se så olika ut. Det är ju faktiskt hur man själv känner som räknas anser jag. 
Idag när jag loggade in på fb såg jag att hans lillasyster gjort ett så sjukt sorgligt inlägg att jag fick som ett känsla av ett hugg i hjärtat. 😭 

Även om jag inte träffat eller pratat med dig Robin på många år så har jag tänkt på dig massor. Ditt liv avslutades så fort, men vet du vi ses igen i ett annat liv. ❤️ Saknar dig!

Och till din närmaste familj kan jag bara säga att jag finns här som stöd och skickar all kärlek och massor av kramar till er. Beklagar sorgen 💔 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback