RSS 2.0

Blidde en lång dag idag..

Somnade runt 1 i natt och vaknade vid 7.30 eller först 6.30 men somnade om.
Har hunnit med en del idag. 

Vattnat alla blommor som ville ha vatten, plockat med disk. Varit ner till stan och hämtat en hårddisk. 

Har pratat med Jonas och William idag. Och även fått reda på att min älskade systerdotter nu är klar med skolan på riktigt. Hon är nu utbildad förskolelärare. Stort grattis 🎉🤩

Vi var även iväg till Norrköping för att byta in Elicias mobil till en ny. 
Har lagt in bilderna från kameran i datorn och i inlägget under detta så finns bilderna. 😊 

Nu ska jag göra mig färdig för sängen och lägga mig och läsa för att sedan sova. 😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback