RSS 2.0

Fredag med snö och städning

I natt somnade jag 1. Ja, what ever. Vaknade när barnet fortfarande var hemma vilket är ovanligt. Hon drog iväg i full mundering för de skulle åka pulka idag i skolan.

Igår vurpade hon och slog upp båda knäna ute i halkan. Men hon var vid gott mod ändå. 

Så vad har vi gjort idag. Vi var in en sväng till Nyköping efter att Fredrik varit hos hans föräldrar och fixat något. Sen åkte vi förbi ica på vägen hem. Sedan hem och jag började städa och dona vid mitt pysselbordet. Hela pysselbokhyllan såg ut som ett kaos. Nu är de städat och fint. 

Har även pratat med min gudson idag vars pappa berättade att de varit till förskolan idag och hälsat på. De hade gått super och troligen så kommer inskolningen gå bra, som börjar på måndag. 

Sen kollade jag premiären av Carina Bergfeldts talkshow på 1an och den var ju strålande. 1h som kändes som 2 minuter. Haha. Längtar redan tills nästa program som är om en vecka. 🤩



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback