RSS 2.0

Balkong, promenad x2

Gick upp vid 6.30.
När Elicia gått så åt jag frukost och kollade lite tv.
Hängde en del på balkongen. Tog ut mina blekfisar också. De var ca 10+ på balkongen då solen legat på ett par timmar. Tog in dom när jag gick in. 

Vid lunch gick jag på första promenaden.




Träffade på både änder 🦆 och vitkindade gäss. Såg även en skymt av de bruna gässen. Dock blev de ingen bild för de var massa träd i vägen.

Valde att gå till kyrkogården idag igen. Är så fridfullt där och de enda som hördes var fåglar, folk som krattade på flera ställen. Men ändå så rofyllt.
Sen gick jag hem. Blev soffan och kolla lite tv. Hittat en serie som går på kanal 6. Insict tror jag den heter. Ruggigt bra!

Tog med mig Elicia på en promenad nu på kvällen med. Nu ligger jag i sängen och värmer upp mig. 🥶😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback