RSS 2.0

Balkongen ja

Idag har jag gjort lite mer på balkongen. Plockat fram älvträdgården. Dock saknas ju växter och sådär men de får komma senare när de blir varmare och man kan ha växterna ute dygnet runt.



Tog en fika med saft och punchrulle och kakor med Elicia när hon kom hem också. Vi pratade lite. Faktiskt längre än jag trodde hon skulle palla. 😂 Hon har ju börjat bli så stor så man får vara glad för de minuterna man får med henne. 

Pratade om allt möjligt. Sen drog hon till en kompis. 
Vid 18 började jag med maten som blev kokt potatis till det hade jag slängt in köttpullar och skuren paprika i ugnen tillsammans med grädde och salt och peppar.
Blev riktigt gott. Även de enklaste kan vara gott. 😂

Nu ligger jag i sängen och ska faktiskt lägga mig och sova. Somnade vid 3 i morse och gick upp 7.30 för att hjälpa Elicia med håret som jag hade flätat igår. Ca 20-25 flätor skulle dras ur. 😝

Godnatt!  🌌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback