RSS 2.0

Dagarna fyllda av uppdrag

Ja alltså. I söndags städades Elicias rum, rensades ut ganska duktigt.
Tvättade och sådär.

Har börjat lägga energi på olika föreläsningar, webbinarier. 
Nästa onsdag är de foto föreläsning och på torsdagen digital rekryteringsmässa. Rekryteringsmässan är dock inget för mig egentligen. Men det är 2 föreläsningar där så de kommer jag lägga tid på iallafall. 

Sen har jag börjat lägga tid på min grupp för palettblad i Oxelösund/Nyköping. 
Genom att göra bilder på serier i palettbladsvärlden. Håller just nu på att göra ett album med info om ohyra och hur man tar hand om det. 😊



Och på fredag ska jag hämta 5 nya sticklingar. 
Gilda
Morgan le Fay 
Henna
Red Pin
Pinata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback