RSS 2.0

Många undrar..

... Hur de går med äggdonation osv.

Tyvärr har jag inget svar på det. Har inte hört något sen vi hade digitala mötet med kuratorn. Eller ja, några dagar senare då vi ställde frågor som hon var tvungen att kolla upp. Men om man tänker lite till så är nog corona en bidragande orsak till att de står still.
En andra våg en tredje våg och ny muterad variant och en till. Ja ni förstår. Och sen är de mindre kvinnor som donerar ägg just nu pga corona. 

Vi får helt enkelt vänta tills de hör av sig och självklart kommer jag att nämna de för er så fort jag hör något. 

Tillsvidare njuter jag av att våren är på gång, gudsonen som växer och lär sig nya saker och såklart av livet som tonårsförälder. Kameran kommer fram mer och mer och ja, vad ska man säga. Jag njuter av livet i väntan på fortsättningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback