RSS 2.0

Nya bebisar...

Gick upp 6.30 som blivit vanligt nu i slutet av veckan.
Åt frukost och satt och kollade på tv tills en tjej skulle höra av sig.
Efter att hon hört av sig gick jag iväg för att hämta nya sticklingar som jag skulle köpa av henne.
Sen ner till Ica och tanken var att jag skulle till banken men de får jag göra på måndag.

När jag kommit hem planterade jag mina sötisar och blev helt fascinerad av färgerna på dom. Nu hoppas jag att alla tar sig och blir stora och fina 😍

Ikväll lagade jag middagen också. Blev fläskfilé i ugn med vitlöksklyftor och lite kryddor och waffles pommes, samt mangoraja. Tyckte att vi kunde köra lite finare mat dagen till ära när de var final i talang.
Och vilka talanger sen. Jag röstade på Kiana. Tanken från början var att jag skulle rösta på Elwin men han valde att låta bli att framträda. All kärlek till dig Elwin!

Men de var ju magikern Johan Ståhl. Han var ju riktigt grym också.
Grattis till vinsten!

Nu ska jag sova för imorgon ska jag till Jula och köpa en odlingslåda så de kan odlas lite morötter och annat smått och gott på balkongen när de nu kan sluta vara minusgrader på nätterna. 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback