RSS 2.0

Våtmarken och soft dag.

Bestämde redan igår att vi skulle ut till våtmarken och att kameran skulle med.
Så vaknade vid nio och Elicia drog iväg med till en kompis och jag och Fredrik gjorde iordning äggsmörgåsar och varm choklad och åkte till våtmarken.
Var lite små blåsigt. Men de hindrade inte oss och inte heller de andra som hade valt att åka dit. Var knökfullt med bilar.

Först såg vi ett svanpar. De flöt omkring med vinden sovandes. När vi kommit ut en bit så valde vi att ta oss en fika. 

Var ju även ett svanpar där också. Vi fikade och mitt i allt fick vi se en stor fågel som flög typ vid oss och de visade sig vara en havsörn.
Coolt.
När vi fikat klart så mötte vi fågelskådare också.
Sen fortsatte vi utåt och de blev en del foton som ni redan fått tagit del av i förra inlägget.

När vi lämnade våtmarken så mötte vi 3 bilar påväg dit.
Men en vacker dag och helg så inte alls konstigt.

Vi åkte till Ica och handlade och sedan hem. Har suttit en stund på balkongen.
Sen fick jag lite nya plantor men de fotar jag imorgon för nu ligger jag i sängen. 😊

Nu ska jag läsa lite sen ska jag sova.
Ska in till Dollarstore imorgon för att köpa en stor utomhuskruka. 😊 Eller 2. Nattinatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback