RSS 2.0

ojdå!!

Jag inser nu att jag inte uppdaterat sen den 17 april. 
Ber om ursäkt för det. Men har några gamla inlägg som ska in här. Lägger dom på rätt datum när jag skriver in dessa. 
Men kommer dela dessa på min fb så ni som följer bloggen via där kommer få inläggen publicerade där. :P Så ni kan läsa ifatt om ni vill. 
 
Kommer bli en del bilder från älgvandringen, men jag väljer ut de bilder jag vill ska ligga här på bloggen. kommer dock på måndag då älgvandringen slutar på söndag. 
 
Kommer komma lite boktips med tror jag iallafall. Har en lista här men ska kolla så jag inte redan delat dessa böcker med er.
 
Kommer även ett inlägg om mina paletter tänkte jag med. Har några nya sorter att visa upp. För det har jag väl inte heller gjort. Haha. 
 
Så här är det i min värld just nu. Hur många bollar som helst i luften, försöker hinna med allt, pluggar för fullt så att jag kanske kan starta mitt företag till hösten. Jag delade ju min logga för några veckor sedan. Men har tänkt om och de kommer inte att bli den. Har kommit på ett bättre namn på mitt företag. så då måste loggan ändras. Någon som är duktig på loggor och vill hjälpa mig så får ni gärna säga till. 
 
Vill ni följa min förnärvarande tomma företaginstagram så är det ekman.photography
Men de kommer ta några fler månader innan jag börjar använda den som sagt. Men den ligger där och väntar iallafall. 
 
Jag har gjort klart texten till min välkomstguide och bildvisningsguide samt fotoavgift. Nu är de bara att skriva in i de i datorn och göra en pdf. Men även de får vänta. Kommer snart slänga ut en förfrågan om portfolio-fotografering som jag kan ha med i mina guider och på både hemsida och kanske dela på fb, instagram för att marknadsföra. 
Är du intresserad av detta så hör av dig så får du mer information. 
 
Ja de var väl typ allt. Men jag har inte glömt bort er. Men jag har så mycket i huvudet och gör så mycket både vardagsgrejer och även plugg. Man blir rätt slut då. 
 
Samt att de rör sig mot sommaren och Elicia slutar 6an så de är typ klassresa (om de blir någon pga covid) vad de annars ska göra med pengarna osv.
 
Så nu avrundar jag detta inlägg med att säga.
 
Håll i och Håll ut snart är vi på banan igen när de gäller ett normalt liv. 
 
Kram på er!
 
 
Från en dag när de snöade och körsbärsblommorna står i blom. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback