RSS 2.0

Örebro för möte

Idag har vi varit på möte i Örebro.
Ett möte som jag kände var rätt onödigt. Men aja. 
Mötet gick ut på komplitering av frågorna som ställdes vid det digitala mötet samt att kuratorn ville träffa oss.

Men en tur med mycket natur är ju alltid rogivande. Såg en hel hög med rådjur, rovfåglar, tranor och svanar på vägen dit. En råbock stod så nära vägen att den tittade upp när vi åkte förbi. Vi såg den långt innan. Stod där precis vid vägen och mumsade. 🤣

På vägen hem åkte vi förbi Ingvaldstorp och fick med oss ett nytt palettblad 🙄 samt åt glass. 

Nu är vi hemma och chillar. 








Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Åh jag gillar verkligen palettblad. Fick palettblad av min granne som väntar på att få komma ner i jorden. Just nu står de vattenglas.

Svar: Ja det är en stor hobby för mig. Har några sorter här hemma. 😊
Krissi

2021-05-11 @ 20:28:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback